diumenge, 8 de novembre del 2009

ARRÒS A LA CASSOLA AMB VERDURES

Fa anys que sóc gran admiradora de l'àvia Remei, gran amant de la cuina casolana, em fa pensar en els cuinats de la meva mare Dolors i la meva àvia Conxita i des de que la conec, no he deixat mai de seguir la seva trajectoria, i he anat comprant tots els seus llibres publicats i he anat posant en pràctica les seves receptes. Doncs aqui teniu l'arròs que vaig fer l'altre dia tret del seu llibre " Els millors plats de l'avia Remei".

Jo vaig utilitzar un surtit de verdures, que tenia congelades, i tretes de l'hort de l'avi Angel.
Un grapat de mongetes, carxofes, pebrot verd i vermell. les vaig posar a la cassola amb un raig d'oli tal com varen sortir del congelador, quan va estar tovetes, i vaig afegir la ceba tallada i pure de tomata crua. Vaig fer brou de verdures amb una pastilla de brou, i ho vaig incorporar a les verdures saltejades, i al arrencar al bull, hi vaig afegir l'arròs, i ja només falta espera 15-20 minuts depenen de l'arròs utilitzat. Vaig deixar repossar l'arròs 5 minuts tapat. I a taula al primer crit, ja que l'arròs es menja calent. Bon profit !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada